Funcionen els meus emails?

Si bé ja fa temps que Doubleclick va deixar de publicar els seus Email Trend Reports, algunes altres companyies n’han pres el relleu. És el cas de l’Email Marketing Metrics Report que semestralment publica MailerMailer.com a partir de l’anàlisi dels emails enviats mitjançant el seu software. Aquestes són algunes de les dades que destaco:

  • Els ratis d’obertura segueixen baixant, situant-se en un 16,11% dels emails enviats. Ells ho justifiquen pel fet que cada cop hi ha més usuaris que tenen desactivades les imatges als emails. Però també caldria pensar en els filtres antispam cada cop més eficients.
  • Els sectors que tenen pitjors obertures són (per aquest ordre): distribució (9,26%), oci (10,38%) i consultoria (10,80%). En canvi, destaquen banca / finances (28,07%), transport / viatges (26,53%), telecomunicacions (26,46%) i religiòs / espiritual (23,78%). Això últim em sobta, no estem aquí gaire acostumats a veure emailings d’aquests temes.
  • El percentatge de clics es manté més o menys invarible, en un 3,18%.
  • Les indústries que tenen millor percentatge de clics són: banca / finances (6,52%), establiments “retail” (6,30%), transport / viatges (5,42%). I els que menys segueixen sent distribució (1,29%), oci (1,29%) i consultoria (1,47%).
  • Els dies en què es produeixen més obertures són, per aquest ordre: dilluns, dimarts, diumenge i dissabte.
  • I el dia en què hi ha més clics és dimarts.
  • Els emails que tenen assumptes (“subjects”) curts, és a dir, de 35 caràcters o menys, generen més obertures i clics.
  • La personalització és bona, però sense passar-se. Els missatges més efectius són els que tenen l’assumpte personalitzat però el cos del text és genèric.
  • Els emails rebutjats (“bounce”) són menors com més sovint enviem els emails, degut a què se suposa que anem “netejant” la nostra llista més sovint i eliminem les adreces errònies. Com a mínim ens recomanen enviar un missatge un cop al mes
Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s